W pracowni alchemika bulgocą na ogniu trzy kociołki z eliksirami. Gracze
kolejno wrzucają karty eliksirów do wybranych kociołków uważając przy
tym, aby ich zawartość nie wykipiała. Jeśli gracz sprawi, że suma
wartości wszystkich kart znajdujących się w kociołku przekroczy 13, musi
zabrać karty z kociołka. Otrzymane karty są na koniec gry źródłem
punktów ujemnych. Jednak zdobywając większość kart danego koloru, gracz
może zapewnić sobie odporność na jego działanie.
Dodatkowo w grze
występuje osiem kart trucizny, które mogą popsuć nie tylko zawartość
kociołka, ale także końcowy wynik gracza. Zatem należy zręcznie zagrywać
swoje karty, tak aby na koniec gry posiadać jak najmniej punktów
ujemnych
Liczba graczy: |
3 - 6 |
Wiek graczy: |
od 8 lat |
Czas gry: |
45 min. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz