Wszyscy gracze starają się oszczędzać swoje żetony, mało wydać i możliwie jak najwięcej dla siebie wygrać. Do tego rzucają 5 kośćmi i wybierają z nich możliwie najsprytniej, tak aby przy kolejnym odkładaniu i zabieraniu jak najlepiej wykonać plan gry. Pamiętaj, tutaj hojność nie jest nagradzana. Zwycięzcą na końcu jest największy dusigrosz, który zgromadzi najwięcej żetonów.
Czy w podróży, czy w domu – tutaj żadna z kości szybko się nie zgubi. Solidne pudełko do gry zapewnia bezpieczne przechowywanie elementów gry.
Zawartość pudełka
- plan gry
- 130 żetonów
- 5 kości do gry
- 1 wieża
- instrukcja
-----
Parszywa 15
Na graczy czekają paski zadań z symulacjami ułożenia kości, których suma
oczek zawsze daje 15. Każdy gracz próbuje zapełnić to ułożenie możliwie
wszystkimi kostkami i w ten sposób wyrzucić tę parszywą 15.
Im dokładniej to zadanie zostanie wykonane, tym więcej punktów gracz
otrzymuje. Potrzebne jest tu szczęście w rzutach kośćmi i skłonność do
ryzykowania. Ten gracz, który na końcu gry ma najwięcej punktów, wygrywa
grę.
Czy w podróży, czy w domu – tutaj żadna z kości szybko się nie zgubi. Solidne pudełko do gry zapewnia bezpieczne przechowywanie elementów gry.
Liczba graczy: 2 - 6Czy w podróży, czy w domu – tutaj żadna z kości szybko się nie zgubi. Solidne pudełko do gry zapewnia bezpieczne przechowywanie elementów gry.
Wiek graczy: od 7 lat
Czas gry: 20 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 115x180x55 mm
- 6 kości do gry
- 15 dwustronnych pasków zadań
- 6 płytek/żetonów z kośćmi
- 1 notes
- 1 ołówek
- 1 wieża
- instrukcja
Każdy z graczy tworzy dwie pary kości, których oczka sumuje i uzyskane
dwie sumy zapisuje na swojej karcie. Pozostała piąta kość jest
odnotowywana jako ekstra liczba. Oznacza to, że należy podejmować w
czasie gry właściwe decyzje, ponieważ gra kończy się dla każdego gracza w
momencie, gdy musi on zakreślić ostatnie pola na swojej ekstra tabeli.
Jeśli wszyscy gracze mają już zakreślone ostatnie pola na swoich ekstra
tabelach, grę wygrywa ten, który zgromadził najwięcej punktów.
Czy w podróży, czy w domu – tutaj żadna z kości szybko się nie zgubi. Solidne pudełko zapewnia bezpieczne przechowywanie elementów gry.
Czy w podróży, czy w domu – tutaj żadna z kości szybko się nie zgubi. Solidne pudełko zapewnia bezpieczne przechowywanie elementów gry.
Liczba graczy: 1 - 6
Wiek graczy: od 8 lat
Czas gry: 20 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 115x180x55 mm
Wiek graczy: od 8 lat
Czas gry: 20 min.
Edycja: europejska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 115x180x55 mm
Wiek graczy: od 8 lat
Czas gry: 20 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 115x180x55 mm
- 5 kości do gry
- 1 notes
- 6 ołówków
- 1 wieża
- instrukcja
Kniffel Extreme
W każdej rundzie gracze muszą wypełnić jedno ze swoich 22 pól. Do tego
powinny być wyrzucone możliwie najwyższe sumy lub kombinacje przynoszące
punkty jak np. pary, strity, fule, ale – jeśli wyrzucona kombinacja
jest ekstremalnie trudna – niestety jest warta zero… Dlatego też należy
„sprytnie” rzucać, aby na koniec uzyskać najwięcej punktów.
Czy w podróży, czy w domu – tutaj żadna z kości szybko się nie zgubi. Solidne pudełko do gry zapewnia bezpieczne przechowywanie elementów gry.
Liczba graczy: 2 - 4Czy w podróży, czy w domu – tutaj żadna z kości szybko się nie zgubi. Solidne pudełko do gry zapewnia bezpieczne przechowywanie elementów gry.
Wiek graczy: od 8 lat
Czas gry: 20 min.
Edycja: europejska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 115x180x55 mm
PUDEŁKO ZAWIERA:
- 6 kości do gry
- 1 notes
- 12 żetonów
- 1 ołówek
- 1 wieża
- instrukcja
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz