Szukaj na tym blogu

wtorek, 22 stycznia 2013

Skąpiec / Parszywa 15 / Extra! / Kniffel Extreme - kości G3 Schmidt

Skąpiec
Wszyscy gracze starają się oszczędzać swoje żetony, mało wydać i możliwie jak najwięcej dla siebie wygrać. Do tego rzucają 5 kośćmi i wybierają z nich możliwie najsprytniej, tak aby przy kolejnym odkładaniu i zabieraniu jak najlepiej wykonać plan gry. Pamiętaj, tutaj hojność nie jest nagradzana. Zwycięzcą na końcu jest największy dusigrosz, który zgromadzi najwięcej żetonów.

Czy w podróży, czy w domu – tutaj żadna z kości szybko się nie zgubi. Solidne pudełko do gry zapewnia bezpieczne przechowywanie elementów gry.
Zawartość pudełka
  • plan gry
  • 130 żetonów
  • 5 kości do gry
  • 1 wieża
  • instrukcja 
od 7 lat

 -----
Parszywa 15
Na graczy czekają paski zadań z symulacjami ułożenia kości, których suma oczek zawsze daje 15. Każdy gracz próbuje zapełnić to ułożenie możliwie wszystkimi kostkami i w ten sposób wyrzucić tę parszywą 15. Im dokładniej to zadanie zostanie wykonane, tym więcej punktów gracz otrzymuje. Potrzebne jest tu szczęście w rzutach kośćmi i skłonność do ryzykowania. Ten gracz, który na końcu gry ma najwięcej punktów, wygrywa grę.

Czy w podróży, czy w domu – tutaj żadna z kości szybko się nie zgubi. Solidne pudełko do gry zapewnia bezpieczne przechowywanie elementów gry.
Liczba graczy:     2 - 6
Wiek graczy:     od 7 lat
Czas gry:     20 min.
Edycja:     polska
Instrukcja:     polska
Wymiary pudełka:     115x180x55 mm

  • 6 kości do gry
  • 15 dwustronnych pasków zadań
  • 6 płytek/żetonów z kośćmi
  • 1 notes
  • 1 ołówek
  • 1 wieża
  • instrukcja
 -----
Każdy z graczy tworzy dwie pary kości, których oczka sumuje i uzyskane dwie sumy zapisuje na swojej karcie. Pozostała piąta kość jest odnotowywana jako ekstra liczba. Oznacza to, że należy podejmować w czasie gry właściwe decyzje, ponieważ gra kończy się dla każdego gracza w momencie, gdy musi on zakreślić ostatnie pola na swojej ekstra tabeli. Jeśli wszyscy gracze mają już zakreślone ostatnie pola na swoich ekstra tabelach, grę wygrywa ten, który zgromadził najwięcej punktów.

Czy w podróży, czy w domu – tutaj żadna z kości szybko się nie zgubi. Solidne pudełko zapewnia bezpieczne przechowywanie elementów gry.
Liczba graczy:     1 - 6
Wiek graczy:     od 8 lat
Czas gry:     20 min.
Edycja:     polska
Instrukcja:     polska
Wymiary pudełka:     115x180x55 mm
  • 5 kości do gry
  • 1 notes
  • 6 ołówków
  • 1 wieża
  • instrukcja 
 ----

Kniffel Extreme 

W każdej rundzie gracze muszą wypełnić jedno ze swoich 22 pól. Do tego powinny być wyrzucone możliwie najwyższe sumy lub kombinacje przynoszące punkty jak np. pary, strity, fule, ale – jeśli wyrzucona kombinacja jest ekstremalnie trudna – niestety jest warta zero… Dlatego też należy „sprytnie” rzucać, aby na koniec uzyskać najwięcej punktów.

Czy w podróży, czy w domu – tutaj żadna z kości szybko się nie zgubi. Solidne pudełko do gry zapewnia bezpieczne przechowywanie elementów gry.
Liczba graczy:     2 - 4
Wiek graczy:     od 8 lat
Czas gry:     20 min.
Edycja:     europejska
Instrukcja:     polska
Wymiary pudełka:     115x180x55 mm


PUDEŁKO ZAWIERA:
  • 6 kości do gry
  • 1 notes
  • 12 żetonów
  • 1 ołówek
  • 1 wieża
  • instrukcja
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz