Gra dla 2-5 agentów o mocnych nerwach w wieku od 8 lat.
Agent X musi zapamiętać kod składający się z różnych znaków i nie może
pozwolić rozproszyć swojej uwagi przeszkadzającym działaniem innych
graczy.
Kto będzie potrafił najlepiej się skoncentrować, zdobędzie najwięcej
punktów i zda egzamin na super agenta.
pozwolić rozproszyć swojej uwagi przeszkadzającym działaniem innych
graczy.
Kto będzie potrafił najlepiej się skoncentrować, zdobędzie najwięcej
punktów i zda egzamin na super agenta.
Zawartość gry
40 kart z kodami, 8 kart z czynnościami rozpraszającymi uwagę,
8 kart Fex, 1 klepsydra
Ponadto będą wam potrzebne: ołówek i papier do zapisywania punktów.
40 kart z kodami, 8 kart z czynnościami rozpraszającymi uwagę,
8 kart Fex, 1 klepsydra
Ponadto będą wam potrzebne: ołówek i papier do zapisywania punktów.
Efekt Fex
Potrafisz świetnie zapamiętywać tajne kody i nie przejmujesz się
żadnymi działaniami mającymi na celu odwrócenie twojej uwagi?
To świetnie! Jednak Fex nie byłby sobą, gdyby nie miał czegoś w
zanadrzu. Teraz do gry wkracza twoja pamięć robocza, ponieważ
kod należy podać w pewien ściśle określony sposób. Fex każe ci
np. pozamieniać w pamięci pojedyncze znaki kodu, albo będziesz
musiał najpierw zagwizdać piosenkę, zanim odpowiesz na pytanie:
Jak brzmi tajny kod?
Potrafisz świetnie zapamiętywać tajne kody i nie przejmujesz się
żadnymi działaniami mającymi na celu odwrócenie twojej uwagi?
To świetnie! Jednak Fex nie byłby sobą, gdyby nie miał czegoś w
zanadrzu. Teraz do gry wkracza twoja pamięć robocza, ponieważ
kod należy podać w pewien ściśle określony sposób. Fex każe ci
np. pozamieniać w pamięci pojedyncze znaki kodu, albo będziesz
musiał najpierw zagwizdać piosenkę, zanim odpowiesz na pytanie:
Jak brzmi tajny kod?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz