Przenieśmy się na chwilę w zamierzchłe czasy, gdy w lasach mozna było spotkać elfy, pod ziemią niepodzielnie rządziły krasnoludy, a w przestworzach raz na jakiś czas udało dostrzec się smoka. Raz na jakiś czas, bo szybko nauczyły się, żeby nie podlatywać za blisko skupisk pokracznych, dwunożnych stworzeń dowolnego rodzaju. A tych powstawało coraz więcej i więcej, a największym z nich miał być zamek Belfort.
To właśnie Twoim zadaniem będzie jego wzniesienie, a konkurować będziesz z innymi mistrzami budowniczego rzemiosła, gdyż klucz do miasta otrzymać może tylko jeden z was.
Tyle tytułem przydługiego wstępu - teraz konkrety!
Co będziesz miał do dyspozycji? Przede wszystkim mnóstwo różnorodnych budynków, dzięki którym otworzysz sobie dostęp do nowych możliwości. Karczma, Uniwersytet, Kuźnia, Targ, czy nawet Zamkowe Ogrody - każdy z nich ma specjalne właściwości i pozwoli Ci uzyskać przewagę nad innymi budowniczymi. Umiejętne łączenie ich w łańcuchy produkcyjne stworzy samonapędzającą się maszynkę, dzięki której mury zamku rosnąć będą jeden po drugim z każdym mrugnięciem okiem! Ilość możliwych kombinacji wprost przyprawia o zawrót głowy! Pod Twoją komendą będziesz miał gromadę elfów, krasnoludów i gnomów, a ich umiejętne wykorzystanie pozwoli Ci nagromadzić surowce szybciej od pozostałych graczy. Do tego dołóżmy jeszcze wspaniałe Gildie, które już walczą o wpływy w jeszcze nie wybudowanym zamku. Ich wsparcie, mimo, że kosztowe może okazać się nieocenione podczas tej rywalizacji, zwłaszcza, że swoje placówki założyły wszystkie znamienite, od drwali, górników i bankierów, po magów, dyplomatów i złodzieji. Oj będzie w czym wybierać!
Walcz o wpływy w dzielnicach, buduj, zatrudniaj, produkuj (i płać podatki), wszystko po to, aby pokazać, że to Tobie nalezy się miano Mistrza Architekta, chwała, splendor i klucze do miasta!
Liczba graczy: | 2 - 5 osób |
Wiek: |
od 12 lat |
Czas gry: | ok. 120 minut |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz